Reklama wyborcza czy ogłoszenia spółek miejskich? admin 4 kwietnia, 20244 kwietnia, 2024 /ul> Reklama wyborcza czy ogłoszenia spółek miejskich?Spółki miejskie od pół roku regularnie wykupują pakiety reklamowe w lokalnych mediach. Ilość i wysokość faktur za ogłoszenia rośnie przed wyborami samorządowymi, a jednak ciężko doszukać się tych reklam spółek gdziekolwiek. Natomiast trudno nie zauważyć reklam niektórych wyborczych komitetów np. obecnego burmistrza i sympatyzujących z nim radnych. Czy to nie jest zastanawiające? Czy spółki nie powinny mieszkańców poinformować, na co dokładnie idą te pieniądze? Czy w ogóle powinny się reklamować, mając tyle własnych kanałów (strona internetowa, Facebook spółek i samego urzędu miasta)? Czy uważasz, że miasto oraz wszystkie spółki podległe miastu powinny wydawać pieniądze na kosztowne kampanie reklamowe w mediach lokalnych, zamiast promować informacje na dostępnych bezpłatnych kanałach społecznościowych?TAK, POWINNY WYDAWAĆ PIENIADZE NA OGŁOSZENIA W MEDIACH LOKALNYCHNie, POWINNY UŻYWAĆ INNYCH, TAŃSZYCH SPOSOBÓW INFORMOWANIA